رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 285651

وزیر کشور عراق: نیازمند تجربه ایران در مسائل دفاعی و مبارزه با تروریسم هستیم

ساعت24-قاسم الاعرجی وزیر کشور عراق گفت: جمهوری اسلامی ایران در زمینه های دفاعی و مقابله با تحرک های تروریستی دارای تجربه های بسیاری است که خواستار بهره گیری از این تجربه ها هستیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، وزیر کشور عراق روز دوشنبه دردیدار با استاندار قم درسالن امام جواد استانداری قم، افزود: تشکیل کمیته مشترکی برای انتقال تجربیات ایران به عراق در حوزه مسائل دفاعی و مبارزه با تروریسم در دستور کار مقامات 2 کشور قرار دارد.

وی با تجلیل از تعامل گسترده جمهوری اسلامی با دولت و ملت عراق ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران همواره تعامل بسیار خوبی با کشور عراق در زمینه های مختلف داشته است که این امر زمینه همکاری بیشتر میان این دو کشور را بیشتر می کند.
وی همچنیئن با اشاره به اقامت تعداد زیادی از اتباع عراقی در قم خاطرنشان کرد: میزبانی قم از اقامت تعداد زیادی از اتباع عراقی در این شهر قابل تقدیر است.
استاندار قم نیز در این دیدار، با دیرینه، اعتقادی و تاریخی توصیف کردن روابط جمهوری اسلامی ایران با عراق گفت: با توجه به ظرفیت های مشترک همکاری میان قم و عراق، به دنبال تقویت همکاری های مشترک و دو جانبه با کشور عراق هستیم.
سید مهدی صادقی با اشاره به همکاری و تجربه دو کشور ایران و عراق در زمینه مبارزه با تروریسم افزود: امیدواریم با تقویت نیروهای مردمی عراق شاهد پاک سازی کامل منطقه و نابودی گروه های تکفیری باشیم.
وی با اشاره به در پیش بودن مراسم پیاده روی عظیم اربعین حسینی(ع) ادامه داد: همکاری مسئولان عراقی در فراهم ساختن امکانات مناسب برای میزبانی از زائرین ایرانی قابل تقدیر است.
وزیر کشور عراق در سفر یک روزه خود به قم، علاوه بر دیدار با استاندار قم، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) را نیز زیارت و از موزه دفتر حجت الاسلام و المسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در قم نیز بازدید کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها