رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 278087

قوانین جدید نقل و انتقالاتی/لیست مازاد باید یک ماه زودتر اعلام شود

ساعت24-باشگاه های لیگ برتری ملزم هستند یک ماه قبل از اتمام فصل نقل و انتقالات فهرست مازاد خود را به صورت رسمی اعلام کنند.

بعد از اتفاقاتی که سال های گذشته در اعلام فهرست مازاد باشگاه ها رخ داد و باعث شد برخی بازیکنان در روزهای آخر نقل و انتقالات از حضور در مسابقات جا بمانند سازمان لیگ برای احقاق حق بازیکنان حرفه ای قانون جدید را به باشگاه ها ابلاغ کرد مبنی بر این که آنها باید یک ماه قبل از بسته شدن پنجره به نفرات مازاد خود این موضوع را رسما ابلاغ کنند.


در قانون جدید آمده است:« باشگاه ها باید 30 روز مانده به دوره بعدی نقل و انتقالات لیست بازیکنان مازاد را به صورت رسمی و کتبی به سازمان لیگ و واحد نقل و انتقالات و البته به خود بازیکن اعلام کنند. برخی از باشگاه ها بازیکنانی را به خدمت می گرفتند اما نام او را در لیست صدور کارت قرار نمی دادند و بازیکن با مشکل رو به رو می شد. با این اتفاق دو حالت پیش می آید یا این بازیکن با باشگاه جدید قرارداد می بندد، یا قرارداد نمی بندد. که در هر دو حالت باید تا روز بیکاری از باشگاه حقوق خود را دریافت کند اگر باشگاه ها از این کار طفره بروند و اعلام نکنند، بازیکن تا زمانی که جذب باشگاه جدید شود، مستحق دریافت حقوق خود و البته غرامت است. غرامت می گیرد به این علت که فرصت هایی را از دست می دهد. این غرامت بر اساس پارامترهای مختلف مشخص می شود».


با این تفاسیر باشگاه استقلال که این روزها برای معرفی بازیکنان مازاد خود با گمانه زنی ها ودغدغه های پرشماری روبرو است تنها دو هفته دیگر زمان دارد تا تصمیم نهایی خود برای کنار گذاشتن دو بازیکن از فهرست بزرگسالان خود را اتخاذ کند در غیر این صورت باید بر اساس قرارداد خود با بازیکنان مازاد حق و حقوق و در عین حال غرامت های بازی ندادن به این دو نفر را نیز بپردازد درست مثل سایر باشگاه ها که ممکن است با این مشکل روبرو شوند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها