رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 277220

شکوریراد:اگر شوراها را واگذار میکردیم، انتخابات ریاست جمهوری زیر سوال میرفت/محوریت همگرایی اصلاح‌طلبان با سیدمحمد خاتمی است

ساعت24-علی شکوری‌راد در نشست هم‌اندیشی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با شورای اصلاح‌طلبان استان و منتخبان شوراهای اسلامی مراکز استان گفت: ما باید بدانیم بزرگ‌ترین سرمایه اصلاحات همین همگرایی است که محوریت این همگرایی رئیس دولت اصلاحات است.

r /> دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی تاکید کرد: بزرگ‌ترین سرمایه اصلاحات همین همگرایی است که محوریت این همگرایی سید محمد خاتمی است.

به گزارش نامه نیوز ، او ادامه داد: باید بدانیم علمدار این گفتمان کیست، هرکسی که عمیقا به اصلاحات اعتقاد دارد باید در راس محور قرار بگیرد.

دبیرکل حزب اتحاد ملت خاطرنشان کرد: انتخابات می‌توانست هم هم‌افزایی داشته باشد و هم اختلاف و تفرقه داشته باشد.

او تشریح کرد: اگر شورا‌ها را واگذار می‌کردیم، انتخابات ریاست جمهوری زیر سوال می‌رفت و اگر ریاست جمهوری را واگذار می‌کردیم شورا‌ها دیگر سودی نداشت.

شکوری‌راد با اشاره به روند برگزاری انتخابات عنوان کرد: آقای روحانی نقش بسزایی در این انتخابات داشت.

او تاکید: آنچه که این هم‌گرایی را معنی می‌کند آن است که مدافع منافع ملی و نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم. باید مدافع اهداف اصلاح‌طلبان باشیم و منافع شخصی را باید کنار بگذاریم.

شکوری‌راد در خاتمه خاطرنشان کرد: نباید فعالیت‌های حزبی کم‌رنگ شود باید همه در خدمت هدفی که همگرا شدیم و گرد هم آمدیم، باشیم.

دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در پایان تاکید کرد: من از آقای عارف، موسوی لاری و مرعشی که با عملکرد خود در انتخابات اخیر سبب شدند این همگرایی حفظ و تقویت و به نتایجی موفقیت آمیز در انتخابات اخیر منجر شود، سپاسگزاری می‌کنم.
منبع: ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها