رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 272208

هشدار روسیه به آمریکا درباره اقدام ضد برجام

ساعت 24- سرگئی ریابکوف معاون وزارت خارجه روسیه با انتقاد از لایحه تحریم های کنگره آمریکا علیه روسیه و ایران، قانونگذاران این کشور را از انجام هرگونه کارشکنی در روند اجرای برجام برحذر داشت.

ریابکوف
ریابکوف امروز (پنجشنبه) اظهار کرد که لایحه تحریم ها علیه این کشور و ایران توسط کنگره آمریکا در نشست آتی کمیسیون برجام با دقت بررسی می شود.

خبرگزاری ایتارتاس به نقل از سخنان مذاکره کننده ارشد هسته ای روسیه نوشت: هنوز تاریخ نشست کمیسیون مشترک ایران و 1+5 مرتبط با برجام تعیین نشده است.


ریابکوف در پاسخ به پرسشی در باره سرنوشت برجام با توجه به روحیه نمایندگان کنگره آمریکا نیز گفت: قانونگذاران آمریکایی باید بدانند که هیج فردی به دستور آنها و تحت فشار اقدام نخواهد کرد.


وی اظهار کرد: اجبار را نمی پذیریم، حتی اگر از تپه کاپیتال در واشنگتن (کنگره) صادر شود، زیرا این مساله (برجام) مربوط به روسیه و چند کشور دیگر هم می شود.


مقام روس اظهار کرد: مهم این است که قانونگذاران آمریکایی درک کنند با وارد کردن فشار هیچکسی کاری انجام نمی دهد.


قانونگذاران آمریکا در صددند با وضع تحریم هایی در امر برجام کارشکنی کنند و همچنین از این ابزار علیه روسیه بهره بگیرند، در حالیکه تمامی طرف های دیگر توافق (مسکو، اتحادیه اروپا و پکن) بر مخالفت خود با هر گونه اقدام ضدبرجامی هشدار داده اند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها