رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 269670

نرگس کلباسی به حج اعزام می شود

ساعت 24- نرگس کلباسی اشتری فعال اجتماعی در دیدار با نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، بابت برآورده شدن آرزویش برای سفر حج قدردانی کرد.

نرگس کلباسی
به گزارش سازمان حج و زیارت، کلباسی اشتری فعال اجتماعی و شهروند ایرانی الاصل که با حضور در برنامه ماه عسل به آرزوی خود برای رفتن به سفرحج رسید در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر از اقدام بعثه مقام معظم رهبری در اختصاص این سهمیه سفر حج تشکر کرد.

کلباسی در این دیدار تصریح کرد: با پیگیری‌های وزارت امورخارجه و همچنین حمایت مردم ایران از اتهام واهی قتل یک کودک هندی تبرئه شدم.


سرپرست حجاج ایرانی هم تلاش های خانم کلباسی را شایسته تحسین توصیف کرد و افزود: خدمت به محرومین در تمام نقاط دنیا ارزشمند است.


نماینده ولی فقیه به نرگس کلباسی توصیه کرد: از فرصت سفر معنوی حج که در جوانی به دست آورده است، به خوبی بهره برداری کند.


قاضی عسکر همچنین تاکیدکرد: انگیزه خدمت رسانی به کودکان یتیم در میان مردم ایران بویژه در شب های ماه رمضان بسیار بالاست و شما نیز می توانید از این فرصت برای کمک به رفع فقر و محرومیت در نقاط دور افتاده کشور استفاده کنید.


در برنامه ماه عسل دوشنبه هفته گذشته که با حضور نرگس کلباسی روی آنتن شبکه سوم سیما رفت، این فعال اجتماعی از آرزویش برای سفر به مکه و زیارت خانه خدا گفت. پس از آرزوی خانم کلباسی برای سفر به حج تمتع، بعثه مقام معظم رهبری در تماس تلفنی با برنامه ماه عسل یک سفر مکه مکرمه به وی هدیه کرد.


نرگس کلباسی متولد سال 1367 است و پدر او مدرس دانشگاه و همچنین پدر بزرگش روحانی بوده‌اند.


نرگس کلباسی در برنامه ماه عسل به داستان‌های زندگی در هند و اتفاقاتی که در مسیر حمایت از بچه‌های فقیر برایش اتفاق افتاد اشاره کرد و از ماجرای قتل یک کودک که برایش ساخته شد، سخن گفت.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها