رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 264258

جدیترین مطالب کسب و کار را هر روز در روزنامه فرصت امروز دنبال کنید

ساعت 24-روزنامه فرصت امروز به عنوان نخستین روزنامه اقتصادی مدیریتی کشور علاوه بر مطالب و اخبار روز اقتصادی، مطالب کسب و کار و مدیریت، بازاریابی، تبلیغات و... را بطور مفصل پوشش می دهد.

dir="RTL" style="text-align:right">روزنامه فرصت امروز به عنوان نخستین روزنامه اقتصادی مدیریتی کشور علاوه بر مطالب و اخبار روز اقتصادی، مطالب کسب و کار و مدیریت، بازاریابی، تبلیغات و... را بطور مفصل پوشش می دهد.

روزنامه فرصت امروز به عنوان نخستین روزنامه اقتصادی مدیریتی کشور علاوه بر مطالب و اخبار روز اقتصادی، مطالب کسب و کار و مدیریت، بازاریابی، تبلیغات و... را بطور مفصل پوشش می دهد.

مدیریت تبلیغات، بازاریابی و فروش، فرصت کسب و کار، مدیریت کسب و کار از مهمترین صفحات روزنامه هستند که روزانه مطالب مفصلی را راجع به کمپین های تبلیغاتی داخلی، روش های بازاریابی ، فرصت های سرمایه گذاری، راه اندازی کسب و کار و... منتشر می کنند.

روزنامه همچنین دارای کیلینیک کسب و کار است که در آن به مشاوره کسب و کار به متقاضیان می پردازد. در این کلینیک بیش از 300 کارشناس برجسته کشور با تخصص های مختلف با روزنامه همکاری می کنند. امکان مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری برای متقاضیان وجود دارد.

سرویس قیمت روز، راهنمای سرمایه گذاری، سامانه رتبه بندی تبلیغات، مدیریار از دیگر بخش های سایت روزنامه فرصت امروز است.

از دیگر بخش های پرطرفدار روزنامه بخش اخبار خودرو و بخش دیجیتال است که مهمترین اخبار روز داخلی و خارجی در این حوزه ها را پوشش می دهد

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها