رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 258113

شرایط مهیا شود به استقلال میروم/ دوست ندارم مانند عنایتی خداحافظی کنم

ساعت24-مدافع باتجربه پیکان گفت: خوشحالم که توانستیم با شکست دادن سایپا کادر فنی را خوشحال کنیم.

امیرحسین صادقی مدافع با تجربه پیکان در مورد برد دیروز تیمش مقابل پیکان گفت: بازی خوبی مقابل سایپا انجام دادیم و خدارا شکر توانستیم دربی خودرو سازان را به سود خودمان به پایان ببریم. ما در رفت و برگشت سایپا را شکست دادیم و خوشحالم که توانستیم کادرفنی را خوشحال کنیم.

صادقی در خصوص اینکه پیکان پس از صعود به لیگ برتر توانست جایگاه خوبی در بالای جدول کسب کند گفت: این نتیجه تلاش بازیکنان و زحمات یکسال کادرفنی است و امیدوارم در فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشیم تا نتیجه بهتری بگیریم.

مدافع باتجربه پیکان در مورد اینکه آیا فصل بعد در پیکان خواهد ماند یا خیر گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست. باید صبر کنیم تا فصل تمام شود و آن وقت با توجه به شرایط تصمیم بگیریم.

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم به خداحافظی دارد یا خیر گفت: هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته‌ام. اگر شما دوست دارید خداحافظی کنم، اینکار را می‌کنم!(باخنده) اما دوست دارم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است به استقلال بازگردد گفت: هیچ چیز معلوم نیست. من دوست دارم به استقلال بروم و برای این تیم بازی کنم و خداحافظیم در این تیم باشد اما به هرحال باید ببینیم آیا آن ها هم دوست دارند من به استقلال بروم یا خیر؟!

صادقی در مورد اینکه آیا ممکن است خداحافظی او هم مانند رضاعنایتی شود، گفت: اصلا دوست ندارم اینطوری خداحافظی کنم. اگر شرایط مهیا شد و به استقلال رفتم، با پیراهن این تیم خداحافظی می‌کنم در غیر این صورت تصمیم دیگری می‌گیرم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها