رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 253907

آخرین آمار فروش فیلم‌های نوروزی/گشت ارشاد از ۱۱ میلیارد تومان گذشت

ساعت 24- آمار فروش فیلم‌های اکران نوروزی سینماها به مرز ۳۲ میلیارد تومان رسید.

اکران نوروزی
حدود یک ماه از شروع رسمی اکران نوروزی سینماها می‌گذرد که در بین پنج فیلم نوروزی،«خوب، بد، جلف» که چند روزی هم زودتر به نمایش درآمده بود، بالاترین آمار فروش را دارد.

حبیب اسماعیلی ـ مدیر پخش رسانه فیلمسازان ـ درباره آخرین رقم فروش فیلم «سه بیگانه» به کارگردانی مهدی مظلومی به ایسنا گفت: این فیلم در تهران و شهرستان‌ها ۶۵ سالن سینما در اختیار دارد که تا شب گذشته (۲۴ فروردین) یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروخته است.

علی سرتیپی ـ مدیرعامل موسسه پخش فیلمیران ـ نیز گفت:فیلم «یک روز بخصوص» همایون اسعدیان با ۲۳ سالن تاکنون در کشور ۸۵۰ میلیون تومان فروش داشته و فیلم «آباجان» هاتف علیمردانی هم با ۲۴ سالن یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان فروخته است.

همچنین به گفته فیاض پارسیان ـ مدیر فروش موسسه سیمای مهرـ فیلم «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان تاکنون به فروش سه میلیارد و ۱۰ میلیون تومان دست یافته است.

دو فیلم پرفروش این روزهای سینما توسط دفتر پخش هدایت فیلم توزیع می‌شوند که احمد مختاری درباره آخرین آمار فروش فیلم «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی گفت: این فیلم که اکرانش همچنان ادامه دارد، با ۳۰ سالن در تهران و ۹۰ سالن در شهرهای دیگر، تاکنون ۱۳ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان فروش داشته است.

به گفته وی فیلم «گشت ۲» نیز با همین تعداد سالن، تا شب گذشته ۱۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان فروخته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها