رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 249477

استقبال مناسب نامزدها در نخستین روز ثبت نام انتخابات شوراها در تهران

ساعت24- فرماندار تهران از استقبال مناسب نامزدها از نام نویسی انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در حوزه انتخابیه شهرستان تهران در نخستین روز خبر داد.

*87456456+
style="text-align:justify">عیسی فرهادی در این خصوص به خبرنگار ایرنا، گفت: تا ساعت 15 امروز دوشنبه که نخستین روز از آغاز نام نویسی برای انتخابات دوره پنجم شورای شهر بود، 250 نفر به ستاد ثبت نام مراجعه کردند.
وی اظهار کرد: تا ساعت 15 امروز از این تعداد مراجعه کننده، 148 نفر بصورت قطعی ثبت نام شدند.
به گفته این مسئول، افرادی که در فرصت چند روزه پیش ثبت نام در مراکز پیشخوان دولت موفق به ثبت مشخصات خود شده اند، در فرایند نام نویسی مشکلات کمتری دارند.
فرهادی عمده مشکل نامزدها در روز نخست نام نویسی را ناشی از نداشتن برگه عدم سوء پیشینه عنوان کرد و افزود: سامانه نام نویسی به گونه ای طراحی شده که افرادی که برگه سوء پیشینه نداشته باشند، نمی توانند مراحل بعدی ثبت نام را ادامه دهند زیرا این برگه از ملزومات مهم نام نویسی می باشد.
فرماندار تهران تاکید کرد: افرادی که در مراکز پلیس +10 برای دریافت برگه عدم سوء پیشینه اقدام و رسید دریافت کرده اند با همان برگه رسید می توانند ثبت نام کنند.
مراجعه افزون بر 250 تن از نامزدهای احتمالی انتخابات دوره پنجم شورای شهر تهران در نخستین روز در حالیست که امروز شاهد بارش باران و نیز تحویل سال نو بودیم.
گفتنی است در نخستین روز از ثبت نام نامزدها برای انتخابات شورای شهر دوره پنجم چهره های نام آشنایی چون ابراهیم اصغرزاده، مرتضی الویری و شهربانو امانی از فعالان اصلاح طلب، هادی ساعی، غلامحسین مختاباد، غلامرضا انصاری، محمد حقانی و علی صابری از اعضای کنونی شورای شهر تهران با مراجعه به محل ثبت نام، نامزدی خود در انتخابات 29 اردیبهشت را اعلام کردند.
همچنین بیتا سحرخیز از بازیگران سینما و تلویزیون، مجید سرسنگی مدیرعامل سابق خانه هنرمندان و برخی چهره های دیگر هم در روز نخست ثبت نام ها اعلام کاندیداتوری کردند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها