رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 244092

با رضا شربتی، مدافع مشکوک مشهدیها:مگر من باید توپ را میزدم؟

ساعت24-رضا شربتی می‌گوید از تبریز با او تماس گرفته‌اند.

«رضا شربتی»‌؛ او در کمتر از چند ساعت آن‌قدر معروف شده که در شبکه‌های مجازی صفحات زیادی برایش ساخته‌اند! صفحاتی که بیشتر از صفحه رسمی خودش فالوئر دارد. در بازی تراکتورسازی و سیاه‌جامگان بود که فرزاد حاتمی گل دوم تبریزی‌ها را وارد دروازه شاگردان خداداد کرد. نکته اینجاست که توپ از کنار پای رضا شربتی قل خورد و به تور دروازه چسبید. او حتی پایش را کمی تکان داد، اما در ادامه راه به نظر پشیمان شد و... بازیکن جوان سیاه‌جامگان حالا متهم شماره یک است؛ متهم به تبانی و اینکه از روی عمد اجازه داده تا تراکتور به گل برسد. دیروز وقتی با او تماس گرفتیم، می‌خندید! انگار که گوش رضا از این حرف‌ها پر است. نکته جالب‌تر اینجاست که در رختکن وقتی به او گفته‌اند چرا توپ را نزدی، گفته: «من چپ‌پا هستم و اصلاً مگر من باید توپ را می‌زدم؟»چپ‌پاست و پای راستش...

*درباره اتفاقات بازی با تراکتور صحبت می‌کنی؟

به اعتقاد من اتفاقی نیفتاده که راجع به آن صحبت کنم. دقیقه 88 فرزاد حاتمی پرید روی هوا، با سر به توپ ضربه زد، گل خوردیم و بازی را باختیم.

*اما تو روی گل مقصر صددرصد بودی.

این نظر شماست‌؛ من به عنوان مدافع بارها به تیم حریف پنالتی داده‌ام و شاید بازی را هم باخته‌ باشیم، اما این یکی نمی‌دانم چرا انقدر حساس شده!

*چون زاویه نگاهت دقیقاً رو به توپ بود.

والّا من که در فاصله نیم‌متری توپ بودم، توپ را ندیدم، شما از دوربین‌های تلویزیونی چطور زاویه مردمک‌های چشم من را دنبال کردید؟

*انگار از چیزی ناراحت نیستی؟

من از این ناراحتم که کلی هجمه و فشار به خودم و خانواده‌ام وارد شده است. من درست جایی بازی می‌کنم که می‌‎توانم به همه تیم‌ها راه دهم، اما بارها بهترین بازیکن هفته سیاه‌جامگان شده‌ام.

*از تبریز با تو تماسی گرفته نشده؟

چرا اتفاقاً! اول فصل یکی از دوستانم که دانشجوی تبریز است تماس گرفت و کلی حال و احوال کرد و با هم خندیدیم، قضیه مال شش ماه قبل است، دیگر از بنده خدا خبری ندارم. دلم هم تنگ شده برایش!

*باشگاه، تو را برای این قضیه احضار نکرده است؟

باشگاه من را می‌شناسد، در سیاه‌جامگان بزرگ شده‌ام، در لیگ دسته دوم برای این تیم بازی کرده‌ام. بچه این باشگاه هستم، کسی در باشگاه ما درگیر تلگرام و فضای مجازی و این شوخی‌ها نیست، همه من را می‌شناسند.

خبرآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها