رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 232789

گرانی ۲۰ تا ۱۰۰ درصدی هتل‌های کیش تکذیب شد

ساعت 24- رئیس جامعه هتلداران کیش گفت: خبر گرانی ۲۰ تا ۱۰۰ درصدی هتل‌های کیش آن‌هم طی یک‌شب کذب و مغرضانه است.

«مسیح‌الله صفا» در خصوص خبر منتشره مبنی بر گرانی 20 تا 100 درصدی قیمت هتل‌های کیش گفت: این خبر کذب محض، به‌دور از واقعیت و مغرضانه است.

وی افزود: در پی پلمب یکی از هتل‌ها به‌علت عدم ارائه خدمات مطلوب این خبر روز گذشته در یکی از سایت‌های ناآشنا منتشر شد که کاملاً تکذیب می‌شود و گردشگران می‌توانند به‌راحتی جهت اطلاع از عدم صحت این خبر با هر یک از هتل‌های کیش تماس بگیرند تا از عدم‌تغییر در نرخ هتل‌ها آگاه شوند.

رئیس جامعه هتلداران اظهار کرد: با توجه به وجود کمیته نظارت در جزیره کیش که اعضای آن نمایندگان جوامع و ارگان‌های مختلف هستند نظارت مستمر بر نحوه خدمات‌دهی در حوزه‌های مختلف وجود دارد.

صفا خاطرنشان کرد: به‌عنوان رئیس جامعه هتلداران کیش با شکایت از سایت مربوطه نشر این خبر کذب را در مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم تا بر اساس قانون با منتشرکنندگان اخبار کذب برخورد شود.

وی در ادامه با اشاره به پلمب هتل ارم به‌علت ارائه خدمات نامطلوب، خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه کمیته نظارت هتل ارم می‌تواند با رفع نواقص و مشکلات فعالیت خود را آغاز کند تا در ایام نوروز میزبان گردشگران باشد.

رئیس جامعه هتلداران تصریح کرد: پلمب این هتل به‌هیچ‌وجه عاملی برای گران شدن نرخ دیگر هتل‌ها نیست و از سویی دیگر وجود خانه‌های گردشگری نیز در ایام شلوغی به کمک ظرفیت اقامتی کیش می‌آید که البته این خانه‌ها نیز بهتر است باتدبیر معاونت گردشگری زیر نظر یکی از جوامع یا نهادها فعالیت کنند.

تا پایان امسال با بهره‌برداری از 4 هتل جدید، ظرفیت‌های اقامتی کیش افزایش می‌یابد تا در نوروز 95 جزیره‌نشینان میزبان شایسته‌ای برای گردشگران کشورمان باشند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها