رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 232694

کاهش آلودگی هوای تهران از عصر جمعه

ساعت 24- اداره کل هواشناسی استان تهران پیش بینی کرد که از بعدازظهر روز جمعه(اول بهمن) در اثر بروز ناپایداری جوی، غلظت آلاینده های جوی در سطح استان به طور نسبی کاهش می یابد.

به گزارش روز چهارشنبه اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان طی امروز و فردا(پنجشنبه) در پاره ای نقاط غبارآلود خواهد بود.

دراین گزارش آمده است که در روز جمعه(اول بهمن) با عبور موجی از تراز میانی شاهد افزایش ابرناکی خواهیم بود و انتظار می رود در اثر بروز ناپایداری ناشی از این موج از غلظت آلاینده های جوی به طور نسبی کاسته شود.


براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران، طی روز جمعه بارش پراکنده در برخی از نقاط استان و بارش برف در ارتفاعات دور از انتظار نیست.


دراین گزارش، کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه به ترتیب (1 - 11)،(2 - 11) و (2 - 10) پیش بینی شده است.


براساس گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، آبعلی با منفی 7 درجه و ورامین با 13 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان در 24 ساعت گذشته بودند.


به گزارش ایرنا، کیفیت هوای تهران امروز(چهارشنبه) با شاخص 125 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.


همچنین کیفیت هوای تهران در دو روز گذشته(دوشنبه و سه شنبه) نیز برای گروه های حساس ناسالم بود.


براساس آمارهای شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت در 29 روز دی ماه جاری، چهار روز ناسالم برای همه، 17 روز ناسالم برای گروه های حساس و هشت روز سالم بوده است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها