رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 224028

پشت پرده علاقه بازیکنان پرسپولیس برای رفتن به تراکتورسازی چیست؟

ساعت24-شایعه شده که از فصل آینده تراکتورسازی اجازه جذب بازیکنان سرباز را نخواهد داشت که این مسئله یک ابهام بزرگ برای قرمزهای پایتخت به همراه دارد.

احمد نورالهی در شرایطی که می توانست تا پایان فصل از معافیت تحصیلی استفاده کند قصد دارد سرباز شود و به تراکتورسازی تبریز برود.

همزمان با وی امید عالیشاه که برخلاف نورالهی بازیکن فیکس پرسپولیس بوده و فقط یکی دو بازی نیمکت نشین شد هم قصد دارد با قطع معافیت تحصیلی راهی خدمت سربازی شود و مقصد احتمالی او هم تراکتورسازی خواهد بود.

پرسپولیسی ها که امیدوارند حداقل عالیشاه را از دست ندهند با شایعه احتمال سرباز شدن علی علیپور هم مواجه شده اند و این سوال برای شان مطرح شده که چرا همه برای سرباز شدن عجله دارند و اگر اینقدر مشتاق بودند چرا در ابتدای فصل چنین تصمیمی نگرفتند و حالا در میانه راه تیم خود را رها می کنند.

برای توجیه این اتفاق یک شایعه عجیب مطرح شده است؛ اینکه احتمالا تراکتورسازی از فصل آینده سهمیه بازیکنان سرباز نخواهد داشت و اگر بازیکنان نیم فصل به این تیم نروند، فصل آینده احتمالا باید در تیم های نظامی لیگ یک(اگر ملوان صعود نکند) بازی کنند و ا دور خارج می شوند و جام جهانی را هم از دست می دهند.

حالا یک ابهام برای پرسپولیسی ها بوجود آمده است و می گویند چه کسی این شایعه را به راه انداخته و تا چه اندازه صحت دارد. آیا واقعا سهمیه تراکتورسازی قطع می شود یا اینکه شایعه ای کذب برای تحریک بازیکنان پرسپولیس و تضعیف این تیم مطرح شده است؟

اخبار پرسپولیس

اخبار استقلال

نامه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها