رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 221596

جان مک‌کین: ملوانان آمریکایی تحقیر شدند اما کری از ایران تشکر کرد

ساعت24-رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا اعلام کرد تصاویر تحقیر شدن ملوانان آمریکایی در سراسر خاورمیانه پخش شد ولی وزیر خارجه آمریکا از ایران سپاسگزاری کرد.

6565++++44
laquo;جان مک‌کین» رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا آمریکا در جلسه کنگره به میزبانی سازمان جامعه ایرانیان آمریکا به دستگیری ملوان‌های آمریکایی در ایران در ژانویه گذشته اشاره کرد و از اینکه ملوانان آمریکایی در حالیکه دستانه خود به نشانه تسلیم پشت سرشان گره کره بودند و زانو زده بودند، ابراز ناراحتی کرد و گفت: «سالهای بسیار بسیار زیادی بود که شاهد چنین چیزی نبودم».

بعد از آزادی این ملوانان آمریکایی، «جان کری» وزیر خارجه آمریکا از ایران تشکر کرد و مک‌کین در این خصوص گفت:‌ »اقدام وزیر خارجه ما، سپاسگزاری از ایرانیان بود. تصویر تحقیر شدن این ملوانان زن و مرد ما در سراسر خاورمیانه پخش شد».

با اینحال، مک‌کین ادامه داد: «ما دولت جدیدی پیش رو داریم. قرار است وزیر دفاعی (ژنرال جیمز ماتیس) داشته باشیم که یک افسر برجسته نظامی است».

وی تصریح کرد که سالها است ماتیس را می‌شناسد «و می‌توانم به شما بگویم که او ایران را درک می‌کند و به خوبی این کشور را درک‌ می‌کند».

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها