رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 220528

به جز عشوری، کسی از تراکتورسازی جدا نمیشود/ حضور 5 بازیکن در فهرست خروجی ما شایعه است

ساعت24-مربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تمام تمرکز کادرفنی روی 4 هفته باقی مانده تا پایان نیم فصل است و تمام اخباری که در مورد  فهرست ورودی و خروجی تراکتورسازی مطرح می‌شود، شایعه است.

سعید الهویی در خصوص شایعه مطرح شده مبنی‌بر حضور 5 بازیکن در لیست خروجی نیم فصل تراکتورسازی اظهار داشت: کادر فنی تراکتوسازی تمام تمرکزش را روی 4 بازی باقی‌ مانده تا پایان نیم فصل گذاشته است و تمام خبرهایی که در مورد لیست ورودی یا خروجی تیم مطرح می‌شود شایعه است.

وی افزود: ما یک جای خالی در تیم داریم و سینا عشوری هم که به دلیل مصدومیت تا پایان فصل قادر به همراهی تیم ما نیست از فهرست خارج می‌شود و می‌توانیم 2 بازیکن در نیم فصل به جایشان بگیریم، مگر تراکتورسازی قرار است چند بازیکن در نیم فصل اضافه کند که بخواهیم 4 یا 5 بازیکن را در فهرست خروجی قرار دهیم؟

مربی تراکتورسازی با اشاره به وضعیت محسن بنگر، عشوری، رفیعی، نادری و گودرزی گفت: محسن بنگر دوران نقاهت پس از جراحی خودش را سپری می‌کند و از نیم فصل دوم به جمع ما اضافه می‌شود، ما روی محسن حساب ویژه‌ای باز کردیم و به او نیاز داریم. در مورد سینا عشوری هم همانطور که قبلاً گفته شد تصمیم با خودش است ولی او خیلی جدی و حرفه‌ای در تمرینات حاضر می‌شود و رفتاری که نشان از قصد جدا شدن داشته باشد از او ندیدیم. سایر بازیکنان هم به کارشان در تیم ادامه می‌دهند.

الهویی در پایان با اشاره به بازی روز جمعه تراکتورسازی مقابل استقلال تهران گفت: تمام تمرکزمان روی مسائل فنی است و به بازیکنان هم گفته‌ایم خودشان را وارد حاشیه نکنند و در مورد حریف اظهار نظر نکنند. امیدوارم بازی بدون مشکل خاصی برگزار شود و به پایان برسد. مطمئن باشید از جانب تراکتورسازی حاشیه‌ای ایجاد نخواهد شد.

برای دیدن اخبار ورزشی ساعت 24 روی ، خبر ورزشی کلیک کنید

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها