رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 220494

منصوریان برای قلعه نویی سنگ تمام می گذارد؛ دو استقلالی به سمت ژنرال نمی روند

ساعت24-دو استقلالی با سرمربی تراکتورسازی قهر هستند و قصد ندارند قبل از بازی سمت سرمربی حریف بروند.

حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت تراکتورسازی تبریز، حساسیت های بازی جمعه این تیم مقابل استقلال تهران را به اوج خود رسانده است. وی که سال های سال، سرمربی آبی پوشان پایتخت بوده و توانسته چند جام با این تیم کسب کند این بار رو در رویش قرار می گیرد.

رویارویی قلعه نویی نه تنها با باشگاه استقلال است بلکه با یکی از منتقدین در جه یک چند سال اخیرش هم روبرو می شود. سید مهدی رحمتی چند سالی است موضع گیری های شدیدی علیه قلعه نویی داشته است و حالا باید از دورازه تیمش مقابل شاگردان قلعه نویی محافظت کند.

با این حال باشگاه استقلال قصد دارد تحت هر شرایطی جو بازی را تلطیف بخشد. یکی از این اقدام ها دسته گلی است که برای علیرضا منصوریان از سوی باشگاه تهیه شده تا به قلعه نویی بدهد.

قرار است منصوریان همچون دو سال قبل که قلعه نویی سرمربی استقلال بود و دست منصوریان را گرفت و سمت هواداران برد، این کار را بکند تا به نوعی برای وی سنگ تمام گذاشته باشد.

همچنین تمام بازیکنان این تیم سمت نیمکت تراکتور خواهند رفت تا با سرمربی این تیم خوش و بش کنند. در این بین، تنها رحمتی به سمت وی نمی رود تا همچنان شاهد کدورت های مابین آنها باشیم.

ضمن اینکه حمید بابازاده هم به خاطر اختلاف نظرهایی که با سرمربی کنونی تراکتورسازی تبریز دارد روز جمعه به سمت امیر نخواهند رفت.

اخبار پرسپولیس

اخبار استقلال

جام نیوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها