رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 220336

سردار:به زودی قرآن را تا آخر می خوانم/فضای ایران از روسیه بازتر است

ساعت24-مهاجم ایرانی روستوف گفت: کتاب قرآن را هنوز تا آخر نخوانده ام اما برنامه دارم تا به زودی این کار را انجام دهم.

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم روستوف امروز گفت وگویی کوتاه و متفاوتی را با نشریه "روسیه تودی" انجام داد و در فضای زندگی در ایران و همچنین خواندن قرآن صحبت کرد.

وی درباره آزادی در ایران اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که در روسیه مانند ایران به ادیان مختلف احترام می گذارم و خوشبختانه این مساله در کشور ما هم رعایت می شود. همچنین فضای جامعه در ایران نسبت به روسیه بازتر است.

مهاجم ایرانی تیم روستوف در ادامه خاطرنشان کرد: مردم ایران بسیار شاد و خوشحالی هستند و آنها از بودن در کنار هم لذت می برند خانواده ها بسیار با یکدیگر گرم و صمیمی هستند.

وی در پاسخ به این سوال که تاکنون کتاب مقدس مسلمین یعنی قرآن را خوانده است یا خیر، بیان داشت: برای کتاب قرآن احترام بسیار زیادی قائل هستم. برای خواندن این کتاب باید ما ایرانی ها کلاس های مخصوصی را برویم. بارها این کتاب را مطالعه کردم اما هنوز نتوانستم آن را تمام کنم و به زودی یکی از برنامه هایم این است که قرآن را تا پایان آن بخوانم و مطالعه کنم.

سردار در پایان درباره خانواده اش گفت: خانواده ام در حال حاضر در کنار من در روسیه هستند و از این اتفاق بسیار خوشحالند. ورزشکاران جوان اکثرا اجازه ندارند کار کنند و اعتقاد بر این است که باید از زندگی لذت ببرند.

برای دیدن اخبار ورزشی ساعت 24 روی ، خبر ورزشی کلیک کنید

کاپ

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها