رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 216256

یک سال و نیم قبل می خواستم از پرسپولیس جدا شوم

ساعت 24- رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر وزارت ورزش به طاهری نامه ای داده بود بنده مطلع می شدم.

جعفر کاشانی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: همه اعضای هیات مدیره از عملکرد تیم و کادر فنی رضایت کامل داریم و از همه مهم تر اینکه هواداران از جایگاه کنونی تیم خرسند هستند.

وی درباره شدت گرفتن شایعات اخیر مبنی بر کنار رفتن علی اکبر طاهری گفت: ای بابا، چقدر از این صحبت ها مطرح می شود. تا جایی که من می دانم خبری نیست و این حرف ها فقط در رسانه ها مطرح می شود. بنده بارها گفته ام و باز هم می گویم که مدیریت کنونی باشگاه پرقدرت کارش را انجام داده و باید اجازه داد این مسیر را طی کند و باشگاه را به معنای واقعی به باشگاه تبدیل سازد.

کاشانی خاطرنشان کرد: ما کارها را دنبال می کنیم و اتفاقا همین سه شنبه جلسه کمیته انضباطی داریم که آقای طاهری هم در آن حاضر خواهد بود.

وی درباره این موضوع که گفته می شود خود طاهری از کار در باشگاه پرسپولیس خسته شده است بیان داشت: این حرف ها همیشه وجود دارد. به نظر شما چه کسی خسته نیست؟ خود بنده یک سال و نیم پیش می خواستم بروم اما کار را دنبال کردیم. آقای طاهری هم حتی اگر خسته شده باشد به خاطر عشق و علاقه ای که به پرسپولیس دارد کار خود را دنبال خواهد کرد.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این شایعه که وزارت ورزش و جوانان طی نامه ای خطاب به طاهری اعلام کرده که از او در پست های دیگر استفاده می کند، گفت: این هم شایعه است. اگر چنین نامه ای بود بنده از آن مطلع می شدم. این موضوع را همین الان از زبان شما می شنوم.

کاپ

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها