رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 213528

یارانه 25 درصد فروش انرژی به تهرانیها/نصف هزینه انشعاب از مشترکان دریافت میشود

ساعت 24-مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: برای شهر تهران به در فروش انرژی 25 درصد و برای فروش انشعاب 50 درصد یارانه به مشترکان اختصاص می‌یابد.

سید محمد هاشمی در خصوص فروش انشعاب و فروش انرژی در تهران بزرگ گفت: در شهر تهران به دلیل حجم بالای مشترکان تجاری و اداری و در مقابل تعداد کم مشترکان گروه نخست مانند مشترکان کشاورزی، به طور متوسط 25 درصد یارانه به مصرف کنندگان برق تعلق می‌گیرد.


وی در ادامه افزود: هزینه های قابل وصول برای فروش انشعاب در شهر تهران با یارانه 50 درصدی صورت می‌گیرد و با این شرایط هزینه دریافتی از 2 میلیون و 500 هزار تومان تا 5 میلیون و 500 هزار تومان در نقاط مختلف شهر تفاوت دارد.

هاشمی در خصوص قیمت تمام شده در شهر تهران در مقایسه با کلان شهرهای دیگر کشور، تصریح کرد: هزینه های جانبی نگه داری و تعمیر تجهیزات در شهر تهران در مقایسه با شهرهای دیگر بیشتر است که این مورد تاثیر خود را بر روی قیمت تمام شده می گذارد.

به گزارش خبرگزاری میزان، فاصله معنادار قیمت تمام شده برق با هزینه تکلیفی زمینه را برای ایجاد اختلال در خدمات رسانی صنعت برق بروز می‌دهد که این امر را به راحتی می توان در حجم بالای تجهیزات فرسوده در سیستم و عدم به روز رسانی آنها مشاهده کرد.

مشکلاتی که تامین برق را در سال‌های آینده با توجه به رشد مصرف با مشکل روبه رو می‌سازد.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها