رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 209203

عکس/ گاف بیرانوند سوژه جدید خنده؛ از تمرین پرسپولیس تا صفحه نخست روزنامه ها و فضای مجازی

برخی کاربران فضای مجازی مصدومیت گلر ملی پوش پرسپولیس را نیز دست‌مایه شوخی‌ قرار داده‌اند.

ز آنجایی که کاربران فضای مجازی معمولاً از هیچ کوششی برای سوژه‌یابی و سوژه‌سازی فرو گذار نمی‌کنند مصدومیت علیرضا بیرانوند را هم دست‌مایه طنز قرار داده اند. خصوصاً استقلالی‌ها که هنوز از پست "تن من مباد، پرسپولیس باد!" شادمان و مسرورند، مصدومیت او را نیز به شوخی گرفته‌اند.

داستان از زمانی شروع شد که بیرانوند با انتشار عکسی از تمرین پرسپولیس نوشت: "یک تمرین با نشاد". از آن پس استقلالی ها برای دست انداختن دروازه بان پرسپولیس از کلمه نشاد به جای نشاط استفاده می کردند.

اما ماجرا زمانی جالب تر شد که بیرانوند دو روز پیش از گاف بعدی اش در صفحه اجتماعی خود رونمایی کرد. او با انتشار پستی با این مضمون که حتی‌ اگر مصدوم هم باشد به عشق پرسپولیس بازی می‌کند، در انتهای متنش نوشت: "تن من مباد، پرسپولیس باد!".

اقتباس عجیب بیرانوند از شعر معروف فردوسی باعث شد تا هواداران استقلال به او لقب "حکیم ابوالقاسم بیرانوند" بدهند.

حالا بعد از گذشت دو روز مشخص شد بیرانوند حدود یک ماه از میادین دور است و نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند. پس از اعلام این خبر هجمه استقلالی‌ها به پیج گلر پرسپولیس به حدی بود که او ناچار شد همه پست‌هایش را پاک کند اما با این حال شوخی‌های آنها در فضای مجازی همچنان ادامه دارد.

گاف بیرانوند در حدی فراگیر شده که در تمرین پرسپولیس هم تعدادی از سرخپوشان سر به سر او می گذاشتند و می گفتند آن قدر در شعر فردوسی دست بردی که آه فردوسی تو را گرفت و ناراحتی این شاعر ملی به دست تو زد!

البته بیرانوند هم کم نیاورد و به شوخی به همبازیانش گفت نمی دانستم فردوسی ناراحت می شود، از این به بعد با حافظ شوخی می کنم!

اما این پایان کار نبود و روزنامه ها هم از این سوژه ناب به آسانی نگذشتند و برای اشاره به مصدومیت بیرانوند، آن را در صفحه نخست خود با کنایه از همان جمله عجیب آورده اند. از همه طعنه ها سنگین تر مربوط به روزنامه استقلال جوان است که نوشته: "حالا که وقت داری کتاب بخون گل من"

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها