رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 208399

نامه نمایندگان زن مجلس به روحانی در خصوص بکارگیری زنان به عنوان مدیران ارشد وزارتخانه‌ها

ساعت24-نمایندگان زن مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار الزامی کردن انتخاب مدیران ارشد وزارتخانه‌ها از میان زنان توانمند کشور در آستانه ترمیم کابینه شدند.

1464366072384_ax-th3.jpg
در نامه اعضای فراکسیون زنان مجلس خطاب به حسن روحانی آمده است:

جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با اهداء سلام و آرزوی توفیق

همانطور که مستحضرید مجلس دهم شورای اسلامی با رأی شایسته ملت ایران و حضور 17 زن به عنوان نمایندگان منتخب ملت، رشد قابل توجهی را نسبت به گذشته برای حضور زنان در مجلس فراهم آورد. این امر نشان دهنده اعتماد مردم به زنان در جایگاه وکلای ملت می‌باشد، لذا موضوع فوق مستلزم پیگیری مطالبات و انتظارات زنان بوده و با عنایت به نظر حضرتعالی به حضور آنان در عرصه‌های مختلف و مشارکت آنان در رشد و توسعه کشور حضور موثر زنان را در مناصب مدیریتی ضروری و لازم می‌دانیم.

فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با یادآوری آنچه که حضرتعالی در موقع انتخابات به آن اشاره نموده و نقش زنان را در ساختار قدرت الزامی دانسته‌اید لازم می‌داند در این برهه حساس و در آستانه انتخابات که به ترمیم کابینه روی آورده‌اید با الزامی نمودن انتخاب معاونت‌ها و مدیران ارشد وزارتخانه‌ها از میان زنان توانمند کشور بارقه امید را در دل آنان ایجاد کرده و یکی از مطالبات بحق حوزه زنان را جامه عمل بپوشانید.

پروانه مآفی، پروانه سلحشوری، فریده اولاد قباد، زهرا سعیدی، سکینه الماسی، سهیلا جلودارزاده، طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی، سمیه محمودی، ناهید تاج‌الدین، سیدفاطمه ذوالقدر، فاطمه سعیدی، زهرا ساعی، هاجر چنارانی، سیده فاطمه حسینی، خدیجه ربیعی.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها