رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 208112

میلیونر آمریکایی کلکسیون 350 میلیون یورویی هنری خود را به فرانسه بخشید

ساعت24-مرلین و اسپنسر هیز زن و شوهر میلیونر آمریکایی اهل تگزاس یک کلکسیون ارزش مند هنری را به موزه اورسی در فرانسه بخشیدند.

یک تکزاسی آثارهنریش را به فرانسه بخشید
به گزارش ساعت 24 در مراسمی که به این منظور در محل این موزه برگزار شده بود و مقامات دولت فرانسه از جمله فرانسوا اولاند رئیس جمهوری این کشور نیز شرکت داشتند این زوج علت این اقدام خویش را شکل گیری عشق و زندگی مشترکشان در فرانسه را دلیل این اقدام اعلام کردند.

فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه نیز در این مراسم گفت: "دسترسی به کلسیون، مارلین و اسپنسر هیز هدیه بسیار ارزشمندی برای فرانسه است.وی تاکید کرد که این اقدام شما باعث افتخار دولت فرانسه است و شما با ارزش ترین هدیه را به فرانسه دادید.

اسپنسر هیز دراین مراسم گفت:هنگامی که من و همسرم جوان بودیم سفر به فرانسه برایمان غیر ممکن بود و خوشبختانه در سال 1971 این آرزو برآورده شد و ما به پاریس سفر کریم و زندگی ما و عشق به هنر از آن زمان در وجود ما شکل گرفت.وی تاکید کرد این هنر متعلق به هیچ کس نیست و ما تنها متولیان نگهداری از آن بودیم و خوشحالیم که اکنون همه از آن بهره می برند. آثار هنری که نقاشی های بسیاری از جمله دگا در میان آن ها است ارزش بسیاری معال 350 میلیون یورو دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها