رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 207778

6 مربی برزگ‏ نامزد سرمربیگری تیم ملی والیبال

ساعت 24- سرپرست تیم ملی والیبال از دو نشست رئیس این فدراسیون با کارشناسان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این نشست ها گزینه های احتمالی هدایت تیم ملی مطرح و شرایط آنان بررسی خواهد شد.

قرارداد «رائول لوزانو» سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از پایان بازی های المپیک 2016 ریو (ابتدای شهریورماه) به پایان رسید و از آن زمان تاکنون مشخص شدن سرمربی تیم ملی والیبال برای سال های آینده یکی از خواسته های علاقمندان به والیبال است.

سرپرست تیم ملی والیبال در گفت وگو با ایرنا درباره آخرین وضعیت این پرونده گفت: فعلا هیچ گزینه ای برای هدایت تیم ملی والیبال از سوی رئیس فدراسیون والیبال مطرح نشده است و این موضوع در جلساتی که داورزنی به زودی با کارشناسان و مربیان والیبال برگزار خواهد کرد، به نتیجه خواهد رسید.


امیر خوش خبر در پاسخ به این پرسش که زمان برگزاری این نشست ها چه روزی است؟ گفت: احتمالا نخستین نشست این هفته برگزار می شود و هفته آینده نیز دومین نشست رئیس فدراسیون والیبال با کارشناسان با محوریت سرمربی تیم ملی انجام خواهد شد.


وی تصریح کرد: برنامه ریزی برای والیبال ایران به گونه ای است که سطح فعلی آن حتما حفظ شود و ارتقاء جایگاه والیبال ایران به گونه ای که بین چهار تیم برتر جهان قرار بگیریم، از دیگر محورهای نشست رئیس فدراسیون با کارشناسان این رشته ورزشی خواهد بود.


سرپرست تیم ملی والیبال درباره سفر خوان سیچلو به تهران و مذاکرات این مربی با رئیس فدراسیون والیبال گفت: خوان سیچلو برای دو سال با فدراسیون والیبال قرارداد دارد و نخستین هدف از حضور این مربی به تهران نظارت بر مسابقات لیگ برتر و انتخاب بهترین بازیکنان برای دعوت به تیم ملی است.


وی با بیان اینکه سیچلو جلسه ای نیز با رئیس فدراسیون والیبال داشته است، گفت: این جلسه هم در چارچوب همین موضوع بوده و در آینده نیز این نشست های کاری ادامه خواهد داشت.


خوش خبر تاکید کرد: سیچلو علاوه بر حضور در مسابقات مهم لیگ برتر، اطلاعات همه بازی ها را از آنالیزورهای تیم های لیگ برتر می گیرد و به طور قطع بر اساس این اطلاعات بازیکنان را برای دعوت به تیم ملی انتخاب خواهد کرد.


سرپرست تیم ملی والیبال در پاسخ به این سئوال که از رائول لوزانو چه خبری دارید؟ گفت: هیچ خبر خاصی از او ندارم و در آخرین گفت گویی که با لوزانو داشتم، این مربی همچنان در آرژانتین است.


گفتنی است «آندره آناستازی»، «برونو رزنده»، «ولادمیر الکنو»، «یوبومیر تراویسا»، «خوان سیچلو» و «استفان آنتیگا» از گزینه های احتمالی رسانه ها برای هدایت تیم ملی والیبال ایران هستند که تاکنون فدراسیون این رشته ورزشی درباره احتمال دعوت و مذاکره با آنان واکنشی نداده است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها