رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 207696

فرماندار سلماس اعلام کرد

توزیع عادلانه امکانات در سایه ارائه اطلاعات درست در سرشماری

فرماندار سلماس گفت: توزیع عادلانه امکانات در سایه ارائه اطلاعات درست در سرشماری محقق می‌شود.

به گزارش فارساز سلماس مسعود حاجی علیلو ظهر امروز در بازدید از روند سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شهرستان سلماس، اظهار داشت: سرشماری حضوری در سلماس با تمام توان در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه مهلت سرشماری اینترنتی به اتمام رسیده است، ادامه داد: هم اکنون سرشماری به صورت چهره به چهره برگزار می‌شود و لازم است مردم همکاری خوبی در این خصوص داشته باشند.

فرماندار سلماس با بیان اینکه سرشماری اینترنتی یکی از ارگان مهم برنامه‌ریزی است، ادامه داد: یکی از مهمترین موضوعات در برنامه‌ریزی کلان کشور، ارائه آمار و اطلاعات صحیح است.

این مسؤول بر وارد کردن اطلاعات درست و دقیق در سرشماری نفوس و مسکن، اذعان داشت: لازم است ماموران سرشماری دقت بیشتری در ثبت آمار و اطلاعات خانوار داشته باشند.

حاجی‌علیلو با بیان اینکه برای توزیع عادلانه خدمات و امکانات لازم است تا آمار درستی در دست دولتمردان باشد، گفت: در صورتی خدمات عادلانه توزیع می‌شود که برنامه‌ریزی اصولی در این خصوص انجام گیرد که توزیع خدمات نیز در سایه ثبت آمار و اطلاعات درست در سرشماری است.

فرماندار سلماس با بیان اینکه با بیان اینکه لازم است از ظرفیت فضای مجازی در افزایش مشارکت مردمی نیز بهره گرفته شود، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیتهای فضای مجازی در این خصوص موضوعی است که نباید از آن غفلت شود.

این مسؤول بر جذب مشارکت عمومی در سرشماری نفوس و مسکن تاکید کرد و اظهار داشت: مشارکت هر چه بیشتر مردم در این سرشماری زمینه موفقیت در اجرای سرشماری را دو چندان می‌کند.

فرماندار سلماس از همکاری مردم در این خصوص تقدیر کرد و افزود: برای اینکه در این خصوص به موفقیت برسیم لازم است مردم نسبت به ارائه اطلاعات درست از وضعیت خانوارهای خود اقدام کنند.

حاجی‌علیلو با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن هر پنج سال یکسال انجام می‌گیرد، اظهار داشت: این آمار و اطلاعات به منظور برنامه‌ریزی پنج ساله کشور انجام می‌گیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها