رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 206597

قائمی:

فرصت سرخاراندن ندارم چه برسدبه ازدواج/بازیکن خوش شانس والیبالم

ساعت24-دریافت کننده تیم ملی والیبال اعتقاد دارد که یکی ازخوش شانس ترین بازیکنان والیبال است و هر ساله در تیم های خوب دست به توپ می شود.

والیبال دوستان بازیکنی به نام فرهاد قائمی را خوب می شناسند والیبالیستی که سرویس های کم نظیرش او را به بهترین سرویس زن پرشی ایران تبدیل کرده است هرچند که جزو بهترین دریافت کننده های قدرتی جهان هم محسوب می شود ولی همه فرهاد قائمی را با سرویس های پرشی اش به یاد می آورند مخصوصا استایل خاصش قبل از زدن سرویس.

فرهاد قائمی در سال دوم راهنمایی والیبال را همچون بسیاری دیگر از زمین خاکی و با چند تن از دوستانش آغاز کرد. پس از مدتی با همان دوستان تیم تشکیل دادند و برای مسابقه به مسابقات مختلف می رفتند. تا زمانی که فرهاد برای تست دادن در تیم صنام رفت و قبول شد و به عضویت تیم جوانان این باشگاه درآمد. پس از آن فرهاد در مسابقات آموزشگاهی در اورمیه به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت گردید و بعد از حدود یک سال به عضویت تیم ملی نوجوانان در آمد. پس از مسابقات تیم ملی به تیم استقلال گنبد پیوست، بعد از آن تیم بابل و دوباره به مدت دوسال در تیم جواهری عضویت داشت، همچنین قائمی یک سال در تیم هاوش گنبد و بعد از آن هم در کاله عضویت حضور داشت. همراه با پیکان و حالا هم بانک سرمایه در رقابت های لیگ حضور می یابد. فرهاد دلیل موفقیت خود را داشتن هدف و تمرینات منظم و همچنین مشاوره خوب می داند.

فرهاد قائمی، بازیکن دریافت کننده قدرتی تیم ملی و بانک سرمایه را روحیه هر تیمی که او در آنجا بازی می کند می خوانند، او همیشه شاداب و خوش برخورد است و روابط صمیمانه ای با همه دارد، از همین رو با او از همه جا سخن گفتیم که در زیر می خوانید.

فرهاد تمرینات بانک سرمایه به خوبی پیش می رود؟

فصل بدنسازی را به خوبی پشت سر گذاشته ایم و بدن بازیکنان هفته به هفته آماده تر می شود.

شما طی یکسال چندبار در مسابقات انتخابی المپیک، لیگ جهانی و المپیک ناچار شدید دوران بدن سازی را طی کنید و حالا هم که بحث آماده سازی لیگ برتر ایران است، واقعا مشکل نیست؟

طاقت فرساست، اما همه ما به این مسائل عادت کرده ایم و اصولا کار ورزشکاران حرفه ای تن دادن به این تمرینات می باشد.

برخی افراد اعتقاد دارند که با اضافه شدن شما و میلاد عبادی پور قهرمانی بانک سرمایه قطعی شده است، نظرت چیست؟

همه تیم ها بازیکنان خوبی بکار گرفته اند، یک تیم را نشان بدهید که ضعیف عمل کرده باشد، اما اینکه ما خودمان را شانس قهرمانی می دانیم طبیعی است ولی بنویسید که امسال لیگ بسیار خوبی خواهیم داشت و تا پایان لیگ قهرمان مشخص نخواهد شد.

در تیم های پیکان و کاله مازندران هم حضور داشتی و امسال به بانک سرمایه رفتی، می توانی مقایسه ای در این باره داشته باشی؟

من از بازیکنان خوش شانسی بودم که همیشه در باشگاهی بازی کرده ام که مدیران خوب و ورزشی داشته است، بانک سرمایه هم اینگونه است و امیدوارم در سایه مدیریت شایسته ای که می بینم بتواند سالهای سال در والیبال حرفه ای ایران حضور پر قدرت داشته باشد.

چرا سرویس زدنت مدل خاصی دارد؟

علت استفاده از آن این است که به این استایل عادت نموده ام و تمرکز بیشتری به من می دهد، به بیان او این حالت سرویس زدن ایده ی خود او بوده است و از هیچ کس تقلید نکرده است.

به خداحافظی از تیم ملی فکر کرده ای؟

راستش الان تمرکزم فقط به مسابقات تیم بانک سرمایه است و تازمانی هم که قدرت بدنی اجازه بدهد در خدمت تیم ملی خواهم بود.

بیشتر بازیکنان ملی پوش متاهل شده اند در فکر ازدواج نیستی؟

اصلا فرصت سر خاراندن داریم(باخنده)، ازدواج مسئولیت به همراه دارد و یک فرد متأهل باید در خدمت خانواده باشد و من هنوز این فرصت را پیدا نکرده ام.

غیر از والیبال به چه کارهایی علاقه داری؟

عاشق موسیقی، ماشین سواری و اسب سواری هستم. اوقات فراغتم این کارها را انجام می دهم.

کاپ

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها