رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 200540

دبیرکل موتلفه: از آیت‌الله مصباح خبر نداریم/ فکر نمیکنیم سکوت آیت‌الله یزدی بخاطر ناراحتی از ما باشد

ساعت24-دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهرگفت: اصولگرایان باید با لیست واحد به انتخابات شورای شهر و با نامزد واحد به انتخابات ریاست‌جمهوری وارد شوند.

57357594.jpg
محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت:

* اگر ائتلاف اصولگرایان شکل گرفت، موتلفه نامزد خود را به این ائتلاف معرفی می‌کند و در نهایت تسلیم عقل‌جمعی خواهد بود. اگر ائتلافی هم شکل نگرفت، موتلفه نامزد خود را خواهد داشت.

* {درباره احتمال حمایت اصولگرایان و جامعه روحانیت از روحانی}: ما در حال حاضر به عنوان موتلفه راجع به هیچ شخصی اظهارنظر نمی‌کنیم. البته این تا اطلاع ثانوی است چون تا آخر نمی‌توانیم سکوت کنیم.

* هیچ اطلاعی از آمدن آیت‌الله مصباح یزدی به عرصه انتخابات نداریم.

* ملاقاتی با ایشان نداشته‌ایم و نمی‌دانیم چه اتفاقی در آینده می‌افتد. حضور جامعه مدرسین در انتخابات هم به تصمیم خود آنها بستگی دارد.

* ما اطلاعی نداریم که آیت‌الله مصباح یزدی قصد حضور در انتخابات را دارند یا خیر اما اعتقاد سنتی ما بر محور قرار گرفتن روحانیت است.

* {درباره سکوت آيت‌الله یزدی}: علت سکوت را باید از خود ایشان بپرسید اما در موتلفه احساس نمی‌کنیم که از ما ناراضی باشند، البته برای نظرات آیت‌الله یزدی اعتبار و احترام ویژه قائل هستیم.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها