رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 189991

لاریجانی: نقش بازار سرمایه در اقتصاد ملی با اهمیت است

ساعت24-رئیس مجلس با ابراز خرسندی از حضور چهره های متخصص در راس مدیریت سازمان بورس گفت: نقش بازار سرمایه در اقتصاد ملی با اهمیت است.

5050778_485.jpg
style="text-align: justify;">شاپور محمدی رئیس و همچنین هیات مدیره سازمان بورس و ارواق بهادار با دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار که در فضایی صمیمانه و با حضور محمدرضا پور ابراهیمی داورانی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، علی لاریجانی از حضور چهره های علمی و متخصص در راس مدیریت این سازمان ابراز خرسندی و نقش بازار سرمایه را در اقتصاد ملی با اهمیت توصیف کرد.

شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و ارواق بهادار نیز با قدردانی از حمایت های مستقیم مجلس از بازار سرمایه، تصویب قوانین مناسب مرتبط با این حوزه را اقدام موثری از سوی قوه مقننه در روند تقویت و توسعه این بازار ارزیابی نمود.

در این دیدار همچنین محمدرضا پورابراهیمی داورانی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، ضمن تشریح روند شکل گیری بورس ها، ساختارمند شدن بازار سرمایه و اقدامات و فعالیت های موثر سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان ناظر این حوزه را در رشد و توسعه این بازار مهم برشمرد.

در پایان این دیدار بسته پیشنهادی سازمان بورس و اوراق بهادار در ارتباط با اصلاحیه ماده 241 قانون تجارت جهت بررسی بیشتر به رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها