رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 188997

ستاد انتخاباتی کلینتون: ترامپ عروسک خیمه‌شب‌بازی کرملین است

ساعت24-فایننشال تایمز نوشت: ستاد انتخاباتی "هیلاری کلینتون"، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، "دونالد ترامپ"، نامزد جمهوریخواه انتخابات را بازیچه دست کرملین خواند و تاکید کرد این نامزد جمهوریخواه با چین و روسیه ارتباطات مالی گسترده ای داشته است.

5038326_718.jpg
style="text-align: justify;">ستاد انتخاباتی نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، "دونالد ترامپ" را بازیچه دست کرملین خواند.

این روزنامه انگلیسی در پایگاه اینترنتی خود و در گزارشی به قلم شاون دونان افزود: ستاد انتخاباتی نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پس از آن ترامپ را عروسک خیمه شب بازی روسیه خواند که برخی افشاگری های مالی اخیر نشان می داد ستاد کلینتون در ماه ژوئیه بیش از دوبرابر ستاد انتخاباتی ترامپ هزینه کرده است.

نتایج نظرسنجی های اخیر نیز نشان می دهد که میزان محبوبیت وزیر امور خارجه و بانوی اول سابق آمریکا در برخی ایالات حفظ و یا در برخی ایالات افزایش یافته است.

به اعتقاد نویسنده، اقدام "رابی موک"، مدیر ستاد انتخاباتی کلینتون در طرح انتقاد از ترامپ و ارتباطات خارجی وی، نشان دهنده میزان آسیب پذیری این دو نامزد در زمینه ارتباطات بین المللی آنها است؛ دو نامزدی که در انتخابات هشتم نوامبر با هم رقابت می کنند.

هفته گذشته و در پی افشای رایانامه های جدید، بار دیگر بر نگرانی ها درباره اهداکنندگان خارجی کمک مالی به بنیاد خیریه کلینتون و اینکه آیا آنها از نفوذ خود برای نزدیک شدن به وی زمانی که در دولت فعالیت داشته است، استفاده کرده اند یا نه افزوده شد.

این درحالی است که دونالد ترامپ هم به داشتن ارتباطات سیاسی و تجاری با روسیه و دیگر کشورها متهم شده است. به گزارش روزنامه نیویورک تایمز ساختمانی که ترامپ یکی از مالکان آن است میلیون ها دلار به «بانک چین» که یک بانک دولتی است، بدهکار است.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها