رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 180197

در پی اعتراض ایرن به درز اطلاعات خود از سوی آژانس بین المللی انرژی اتمی؛

آژانس: با تهران به شدت مخالفیم؛ هرگز اطلاعات ایران را افشا نکرده ایم!

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با صدور بیانیه‌ای هرگونه درز اطلاعات تهران از سوی این نهاد را به شدت رد کرد.

آژانس
div class="body">
به گزارش پایگاه اینترنتی آژانس بین المللی انرژی اتمی، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: نامه جمهوری اسلامی ایران در خصوص افشای اطلاعات مرتبط به فعالیت های این کشور را دربافت کرد و پاسخ محکمی به تهران ارسال کردیم.
بر این اساس، پس از انتشار سلسله گزارش های خبرگزاری آسوشیتدپرس درباره ابعاد برنامه هسته ای تهران، جمهوری اسلامی ایران در نامه ای اعتراض خود را در این باره به آژانس بین المللی انرژی اتمی ارسال کرد. اطلاعات افشا شده مرتبط با برنامه بلند مدت هسته ای ایران بوده است.
در همین خصوص بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره گفت: «نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در واکنش به درز اسناد محرمانه برنامه بلندمدت هسته‌ای ایران یادداشت اعتراضی به آژانس ارائه می‌کند.» کمالوندی افزود: «بخش‌هایی منتشر شده که محرمانه بوده و قرار بوده محرمانه بماند. تلقی ما این است که از آژانس درز کرده است.»
روز شنبه هفته گذشته نیز علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی در یک گفت‌وگوی خبری گفت: «ما از آژانس خواسته‌ایم که این برنامه محرمانه بماند و دلیلی ندارد که همگان بخواهند از آن مطلع شوند.»
باشگاه
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها