رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 179613

در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه انجام می‌شود

معرفی و ارایه خدمات متنوع بانک ملی

ساعت24- بانک ملی ایران با ارایه جدیدترین خدماتش در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در سالن 31B (میلاد) شرکت دارد.

بانک ملی
style="text-align:justify">بانک ملی ایران با آخرین دستاوردها در برنامه‌های این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک، کارت‌های اعتباری، سی و هفتمین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه، کانون جوانه‌ها، کارت‌های الکترونیک، امور بازاریابی و خدمات شرکت کارگزاری بانک ملی ایران پذیرای بازدیدکنندگان این نمایشگاه است.
عرضه خدمات کارت اعتباری 5 و 10 میلیون ریالی بانک ملی نیز در این غرفه انجام می‌شود.
قدرت خرید بیشتر، شرایط آسان دریافت، مدیریت هزینه و آزادی عمل در پرداخت و اعتبار مستمر از مزایای این کارت‌های اعتباری هستند.
دارنده کارت‌های اعتباری بانک ملی می‌تواند تا میزان مشخصی که به آن سقف اعتبار گفته می‌شود از محل اعتباری که توسط بانک ملی ایران به آن اختصاص داده شده، از مراکز فروش کالا یا خدمات خرید کند. این کارت‌ها در مبالغ 10 میلیون ریال تا سقف 100 میلیون ریال صادر و اعتبار آن گردشی بوده و پس از تسویه و یا بازپرداخت اقساط، اعتبار کارت تا میزان اولیه تجدید (شارژ) می‌شود.
همچنین این بانک با هدف ارایه کامل‌ترین مجموعه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های حوزه فناوری اطلاعات و یکپارچه‌کردن خدمات قابل ارایه به آن‌ها، اقدام به طراحی سامانه بانکداری اینترنتی جدید «بام» کرده است.
این سیستم هوشمند و راحت‌سازی‌شده با استقبال خوبی مواجه است و برای عضویت در این سامانه می‌توانید به سایت بانک ملی نیز مراجعه کنید.
شرکت کارگزاری بانک ملی ایران نیز در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه نیز در غرفه بانک ملی حاضر است و در زمینه‌ برگزاری کلاس‌های آموزشی فعالیت دارد؛ این شرکت کارگزاری در دومین روز برگزاری نمایشگاه بورس، کلاس‌های آموزشی خود را با نام‌های ‌" آشنایی با معاملات آنلاین آتی سکه" از ساعت 13 تا 14:30 و "تحلیل تکنیکال و رفتارشناسی مالی" از ساعت 15 تا 16:30 برگزار می‌کند.
همچنین کلاس‌های "فهم و تحلیل صورت‌های مالی" از ساعت 13 تا 14:30 و "آشنایی با معاملات آنلاین آتی سکه" از ساعت 15 تا 16:30 در برنامه اجرایی این کارگزاری قرار دارد.
کلاس‌های "فهم و تحلیل صورت‌های مالی" از ساعت 13 تا 14:30 و "تحلیل تکنیکال و رفتارشناسی مالی" از ساعت 15 تا 16:30 نیز روز چهارشنبه 23 تیرماه همزمان با روز پایانی نمایشگاه، در غرفه کارگزاری بانک ملی برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، نهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از یکشنبه بیستم تیرماه به مدت چهار روز، از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.
ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها