رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 175687

برنامه "ماه عسل" با رضایت بالای تماشاگران و تشکر شبکه سه از علیخانی

ساعت 24-برنامه ماه عسل در ماه رمضان هرسال بطور مرتب پخش می شود و شکل خاصی از گفتگو یا تاکشو است که این روزها در برنامه های تلویزیونی رواج زیادی دارد و هرشبکه تلویزیونی به نوعی با مهمانان مختلف چنین برنامه هایی را تولید می کنند.

ماه عسل آرم
برنامه ماه عسل در رمضان 95 نیز امسال پخش شد و به عنوان برنامه ای اجتماعی که به شخصیت های جامعه با مشکلات و موفقیت های گوناگون می پردازد و همدردی و مشارکت مردم را جلب می کند توجه خاصی از سوی تماشاگران را جلب کرد. این برنامه براساس تازه ترین گزارش شبکه سه سیما به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی با کسب 98 % رضایت مردمی در میان ویژه برنامه های ماه رمضان بار دیگر خوش درخشید. و شبکه سه در صفحه اینستاگرام خود از احسان علیخانی تشکر کرد.

پریناز فروزان: شبکه سه سیما پس از راه اندازی مجدد فعالیت خود در اینستاگرام از کاربران خواست تا میزان رضایت خود را از برنامه "ماه عسل95" و احسان علیخانی اعلام کنند.
در این نظرسنجی مخاطبین و کاربران می توانستند میزان رضایت خود را از "ماه عسل" با اعلام گزینه های ا- بسیار خوب، 2-متوسط و 3- ضعیف اعلام کنند.
پس از سه روز نتایج نظرسنجی و آمارگیری در فضای مجازی، در صفحه رسمی شبکه سه در اینستاگرام اعلام شد. در متن این پست آمده است:
بسم الله الرحمن الرحيم
جناب آقاى احسان عليخانى
رضايت بسيار بالاى كاربران اين صفحه از برنامه ماه عسل ٩٥ نشان از توانايى بالاى شما در اجرا و توليد برنامه ماه عسل است ! انشالله در سال هاى آينده نيز با اين موفقيت در بين برنامه هاى ماه مباركـ رمضان بدرخشيد ! ضمن عرض خسته نباشيد و خداقوت شما و همكاران تان در پناه خداوند متعال سالم و سلامت ، موفق و مؤيد باشيد ، انشاالله
نتيجه نظرسنجى برنامه ماه عســل ، ويژه برنامه ماه مباركـ رمضان بدين شرح است:
مجموعه آراء قابل قبول: 2850 راى ( نظرات غيرقابل قبول حذف شدند )
گزينه ١ - بسيار خوب – 98.3 % با 2800 راى
گزينه ٢ - متوسط – 1.3 % با 37 راى
گزينه ٣ - بسيار ضعيف – 0.4 % با 13 راى
نتيجه نظرسنجى عجیب و در عين حال عادى بود! چرا كه هرسال برنامه ماه عسل از شبكه سه به عنوان پر بيننده ترين برنامه ماه مباركـ انتخاب مى شود و اميدواريم اين روند موفقيت آميز همچنان ادامه يابد!
در نظرسنجى برنامه پارسال همين پيج هم نظرات شما درباره برنامه اكثرا مثبت و بسيار خوب ثبت شد.
مجددا عرض خسته نباشيد خدمت عزيزان در برنامه ماه عسل، سپاس و تشكر داريم از شما كاربران براى حمايت و ارسال نظرات خود پيرامون برنامه ماه عسل، سپاس و تشكر ويژه تر از دوستانى كه رعايت كردند و تنها يكـ نظر به اشتراكـ گذاشتند و از چت و بحث در زير آن پست خوددارى نمودند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها