رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 152261

هت تریک ستاره سرشناس فوتبال در خیانت به همسرش!

ساعت 24- خیانت... واژه‌ای که در همه زبان‌ها با هر نوع فرهنگ و آداب و رسومی منزجرکننده تلقی می‌شود اما در دیکشنری رایان گیگز انگار معنی چندان بدی ندارد و چیز چندان عجیبی نیست.

رایان گیگز دچار رسوایی اخلافی بزرگی شده و گفته می‌شود برای سومین مرتبه به همسرش خیانت کرده است.


شاهكار جديد دستيار لوئي فان‌خال اما اين بار برايش بدجوري گران تمام شده است. به طوري كه اگر گزارش اختصاصي روزنامه سان تمام و كمال صحت داشته باشد، آن وقت گيگزي دچار يك رسوايي اخلاقي بزرگ خواهد شد‌‌؛ حتي بزرگ‌تر از ارتباط نامشروع با همسر برادرش.

رابطه گيگزي با خدمتكاران رستورانش
روزنامه سان در گزارش خود مدعي شده رايان گيگز كه پيش از اين سابقه خيانت به همسرش آن هم دو بار را دارد، اين بار سراغ خدمتكاران زن رستورانش رفته و گويا با آنها رابطه داشته است. رابطه‌اي كه اين بار صداي استيسي همسر رايان گيگز را هم درآورده و سان هم به داستان‌هاي جالبي برخورده است.

همسر گيگزي: گم شو برو بيرون
استيسي 37 ساله كه پيش از اين دو بار همسرش را به خاطر رابطه با همسر برادرش (ناتاشا) و ايموگن توماس مجري تلويزيون بخشيده بود، اين بار ديگر تاب كارهاي همسرش را نياورد. روزنامه سان فاش كرده استيسي بلافاصله بعد از متوجه شدن اين ماجرا به همسرش گفته: «وسايلت را جمع كن و از خانه گم شو برو بيرون!» اما هر دو به خاطر بچه‌ها به زندگي‌شان ادامه دادند، هرچند استيسي دچار افسردگي شده و احساس تنهايي مي‌كند.

طلاق پنهاني استيسي از گيگزي
اما ظاهراً رفتارهاي رايان ديگر براي استيسي قابل تحمل نبود. سان مدعي شد استيسي بعد از گذشت چند ماه ديگر نمي‌توانست با رايان ادامه دهد و حتي حضور بچه‌ها هم نتوانست مانع اين كار شود. او تقاضاي طلاق كرد و 3 ماه است كه به طور رسمي از گيگز جدا شده اما اين موضوع تا به امروز رسانه‌اي نشده است.

رايان و قولي كه عمل نكرد
بعد از ماجراي ارتباط رايان با ايموگن و ناتاشا، او از حركتش ابراز پشيماني كرد. گيگزي و استيسي هر دو به هم قول دادند كه شروع دوباره‌اي داشته باشند و زندگي را ابتدا به خاطر خودشان و سپس پسر و دخترشان به حالت عادي برگردانند. همه چيز به ظاهر خوب پيش مي‌رفت و اين دو حتي در مراسم سال نو كه توسط باشگاه منچستريونايتد ترتيب داده شده بود، شركت كردند اما به يكباره پاي رايان براي سومين بار لغزيد و همه چيز خراب شد. مراسمي كه گفته شد رايان و استيسي مدام حواس‌شان به موبايل‌شان بوده و اصلاً به هم توجهي نداشتند.

نقل قول‌هاي جدايي گيگزي و استيسي
حالا كه همه چيز خراب شده، گفته مي‌شود رايان در جمع‌هاي دوستانه‌‌اش مدعي شده زندگي‌‌اش با استيسي ديگر به پايان رسيده و ديگر راهي براي نجاتش وجود ندارد. يك منبع آگاه در اين خصوص نوشت: «يكبار يك نفر از گيگز در رستورانش پرسيد كه رابطه‌ات با استيسي چطور پيش مي‌رود؟ گيگز پاسخ داد، خوب نيست، اصلاً خوب نيست.» يك منبع ديگر هم از زبان يكي از آشنايان نزديك استيسي كه در تعطيلات به سر مي‌برده، شنيده است كه گفته: «رابطه اين دو تمام شده است. استيسي و رايان از هم جدا شده‌اند.» برادر استيسي هم در اظهارنظري مدعي شده است: «اين چيزي نيست كه ما بخواهيم درباره‌‌اش صحبت كنيم.»

بانک ورزش

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها