رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 152069

رسول خادم نامزد عضویت در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی شد

ساعت 24-با درخواست و تصویب مجمع فدراسیون کشتی، به رسول خادم ماموریت داده شد تا برای کاندیداتوری عضویت در هیئت ئریسه اتحادیه جهانی اقدام نماید.

در جریان برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی، روسای هیئت های کشتی در نامه ای با برشمردن دلایلی همچون نقش تاثیرگذار فدراسیون کشتی ایران در برنامه های "اتحادیه جهانی کشتی" جهت دفاع از حفظ کشتی در المپیک، ارتباط موثر مدیریت فدراسیون کشتی با اتحادیه و کشورهای عضو، و در نهایت تاکید صریح "ننادلالوویچ" ریس "اتحادیه جهانی کشتی" در این خصوص، بر کاندیدا شدن رسول خادم در انتخابات آینده هیئت رئیسه تاکید کردند.

اعضای مجمع بویژه هیئت های کشتی استانها پس از ارائه نامه ی مذکور و دادن توضیحات لازم به نصرالله سجادی، از معاون وزیر ورزش و رییس مجمع، درخواست نمودند، کاندیداتوری رسول خادم را جهت عضویت در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی به تصویب مجمع فدراسیون کشتی ایران، بعنوان بالاترین مقام و مرجع تصمیم گیری در کشتی کشور برساند.

سجادی در مجمع عمومی فدراسیون کشتی در این مورد گفت: از این تصمیم مجمع حمایت می کنیم و رسول خادم مکلف است در انتخابات مذکور شرکت کند. دلایل روسای هیئتها به عنوان اکثریت مجمع کاملا مستدل است و وزارت ورزش و جوانان نیز ضمن حمایت از این مصوبه مجمع، تمام تلاش خود را برای محقق شدن این امر به کار خواهد گرفت.

خبرگزاری دانشجو

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها