رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 131990

معاون وزیر کشور دولت اصلاحات:

اصلاح‌طلبان تلاش می کنند مردم با صندوق‌های رای قهر نکنند

ساعت24- معاون وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: عده‌ای خیلی به مشارکت حداکثری مردم اعتقادی ندارند اما تلاش اصلاح‌طلبان این است که مردم با صندوق‌های رای قهر نکنند.

سیدمحمود میرلوحی
سیدمحمود میرلوحی در خصوص نتایج بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای مجلس دهم عملکردها در مورد رد صلاحیت‌ها را مورد انتقاد قرار داد و گفت: با مشورت‌ها و تحلیل‌های انجام گرفته با کارشناسان مختلف و استانداران متعدد، این طور به نظر می‌رسد که عده‌ای خیلی به مشارکت حداکثری مردم اعتقادی ندارند؛ با این‌حال تلاش اصلاح‌طلبان این است که از مردم خواهش کنند با صندوق‌های رای قهر نکنند.


میرلوحی شرایط موجود را از دو احتمال خارج ندید؛ احتمال اول اینکه با نتایج حاصل از تایید صلاحیت‌ها درصد رقابت بالاتر برود و دوم با توجه به اخباری که تا این لحظه به گوش می‌رسد امکان رقابتی شدن انتخابات را همچنان با تردید مواجه می‌کند.

معاون وزیر کشور دولت اصلاحات اضافه کرد: خوشحالی رسانه‌های اصولگرا از شایعه‌ها مبنی بر ردصلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان امری بدیهی است، چراکه اصولگرایان چند ماه اخیر را با واهمه واگذاری انتخابات مجلس دهم سپری کرده‌اند و این اخبار به معنی استمرار برخورداری از رانت سه دوره اخیر مجلس شورای اسلامی برای اصولگرایان است.

میرلوحی در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان تمام تلاششان را جهت ترویج امید و آرامش در کشور خواهند کرد و امیدوارند که در این دوره مجلس نیز همچون انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ مردم طوری قدم بردارند که به جای شادمانی اصولگرایان، شادمانی مردم را فراهم کنند.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها