رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 131443

سارق مقنعه پوش در دام پلیس

متهم جوان برای اجرای نقشه سرقتش با پلاک جعلی راهی محل سرقت می‌شد و برای آنکه هویتش شناسایی نشود با مقنعه صورتش را می‌پوشاند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، به‌دنبال شکایت چندین مغازه‌دار درخصوص سرقت از مغازه‌هایشان، ماموران کلانتری 22 کرمان دستگیری عامل یا عاملان سرقت را در دستور کار خود قرار دادند. در حالی که بررسی‌ها در این رابطه ادامه داشت، تیم تجسس کلانتری با اقدامات فنی و اطلاعاتی دریافتند مرد ناشناسی با خودروی وانت نیسان با پلاک جعلی در خیابان در حال تردد بوده است. باتوجه به آنکه راننده نیسان صورتش را با مقنعه پوشانده بود، احتمال وقوع سرقت ها از سوی او مطرح شد.

ماموران انتظامی با به‌دست آوردن این اطلاعات به کنترل نامحسوس در محدوده نقاط جرم خیز پرداختند و سرانجام سارق را که شبانه با خودرو نیسان در حال پرسه زنی بود،شناسایی کردند.

راننده خودرو با دیدن پلیس قصد فرار داشت اما در عملیات تعقیب و گریز به دام ماموران کلانتری 22 افتاد. متهم جوان زمانی که با شواهد و مدارک پلیسی مواجه شد به ناچار به سرقت از 5 مغازه اعتراف کرد و گفت: «ابتدا در سطح شهر پرسه می زدم و با دیدن سوژه مناسب برای سرقت، پلاک خودروی نیسان یا پرایدم را تغییر می دادم و راهی محل سرقت می‌شدم. برای آنکه شناسایی نشوم با مقعنه صورتم را می پوشاندم و در فرصتی مناسب نقشه سرقتم را اجرا می کردم.»

سرهنگ "عبدالعلی روانبخش"، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اعلام اینکه متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و بررسی ها در این رابطه ادامه خواهد داشت،می‌گوید:« از مغازه‌داران خواسته می‌شود برای پیشگیری از سرقت از تجهیزات امنیتی مانند دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های هشداردهنده و بازدارنده استفاده کنند.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها