رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 191699

شاهرخی: قطر در تیمش انقلاب نکرده است

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که ایران بر اساس منطق فوتبال می‌تواند به جام جهانی صعود کند.

شاهرخی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی در آستانه رقابت انتخابی جام جهانی 2018 اظهار کرد: پیروزی در اولین بازی انگیزه تیم را بیشتر می‌کند و مردم علاقه‌مندتر می‌شوند. تنها مسئله مهم این است که بدانیم قطر و سایر حریفان یکسان هستند و نتیجه مسابقه بعد از آن معلوم می‌شود نه قبل از آن. طبق منطق فوتبال، شرایط ایران از همه تیم‌های گروه به جز کره جنوبی بهتر است.

او افزود: کره جنوبی امکانات بهتری در اختیار دارد اما آنچه نتیجه بازی را در زمین تغییر می‌دهد، بازیکنان هستند. از این نظر، ایرانی‌ها هم کیفیت بهتری دارند و هم شرایط فیزیکی و خلاقیت‌شان بهتر است. تنها بازی دشوار ما با کره جنوبی است. اگر تیم ملی مقابل قطر بازی خودش را انجام دهد و از هیاهو و حاشیه دور باشد پیروز می‌شود.

شاهرخی درباره شناخت تیم‌ها از یکدیگر در این مرحله گفت: تیم ما مخفیانه تمرین می‌کند و مردم اطلاعات خود را از طریق رسانه‌ها می‌شنوند ولی قطعا تیم‌ها از هم شناخت دارند. قطری‌ها حداقل هشت بازیکن ما را می‌شناسند همان طور که ما آن‌ها را می‌شناسیم. قطر در تیمش انقلاب نکرده است، ایران هم همین طور.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: امیدوارم تیم ملی در رسیدن به جام جهانی موفق شود چون موفقیت تیم ملی مردم را شاد می‌کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها