رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 152709

جدیترین گمانه در مورد مقصد بعدی علی دایی/ یک بازگشت بزرگ؟

ساعت24-فوتبال باشگاهی ایران فصل بسیار پرتنشی را پشت سر می‌گذارد. در سراسر لیگ پانزدهم مربیان و مدیران زیادی در باشگاه‌های مختلف با هم درگیر بودند. در آخرین نمونه سرانجام کاسه صبر بیت‌ا... رضایی لبریز شد و او عذر مجید جلالی را خواست. مدیرعامل و سرمربی سایپا از هفته‌ها پیش درگیر تنش‌های عجیب و غریبی شده بودند که بعد از بازی با استقلال سرانجام سرباز کرد و منجر به تغییرات وسیع در کادرفنی شد. به این ترتیب جلالی جایی در سایپای لیگ شانزدهم نخواهد داشت و همین مساله باعث می‌شود انتظار حضور یک مربی دیگر روی نیمکت نارنجی‌ها را بکشیم.

موازی با اتفاقاتی که در سایپا رخ داده، باشگاه صبای قم هم با اصطکاک‌های فراوانی بین علی دایی و حامی مالی مجموعه روبه‌رو بوده است. کار این دو طرف در یک هفته گذشته به شدت بیخ پیدا کرده و حالا دیگر مسلم شده که دایی فصل آینده را در قم نخواهد بود. مجموعه این اتفاقات در دو باشگاه تهرانی و قمی، یک فرضیه جدی را در مورد فصل آینده به ذهن متبادر می‌کند؛ اینکه علی دایی لیگ شانزدهم را روی نیمکت سایپا بگذراند.

از ابتدای فصل حرف و حدیث‌های زیادی به گوش می‌رسید مبنی بر اینکه بیت‌ا... رضایی، مدیرعامل اردبیلی سایپا علاقه زیادی به همکاری با دایی دارد. با این وجود در آن زمان دایی قراردادش را با باشگاه صبا منعقد کرده بود و به این ترتیب امکان حضور او در جمع نارنجی‌ها وجود نداشت. حالا اما آن مانع از بین رفته و اختلافات دایی با مالکان صبا میل و رغبت وی برای باقی‌ماندن در قم را هم از میان برده است. از سوی دیگر همه می‌دانند که علی دایی به منظور پیگیری امور تجاری و اقتصادی‌اش، معمولا ترجیح می‌دهد در حوالی تهران به کار مربیگری بپردازد. حالا سایپا از هر نظر یک گزینه ایده‌آل برای شهریار به حساب می‌آید، تیمی که دایی حرفه جدیدش را به عنوان مربی – بازیکن در آن شروع کرد و در لیگ ششم با همین عنوان به قهرمانی لیگ برتر رسید.

بانک ورزش

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها