رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 151704

استقلالی ها ناراحت نشوند اما پرسپولیس قهرمان است

مربی فصل پیش استقلال گفت: «پرسپولیس همین حالا باید قهرمان باشد اما اشتباهات داور و مهم تر از داور اشتباهات خودشان آنها را در شرایط برابر با تیم محبوبم استقلال و تیم استقلال خوزستان قرار داده.»

رضا رجبی مدعی است که در میان استقلالی ها جزو باتعصب هاست، برای این مطلب دلیل هم دارد ولی معتقد است که پرسپولیس شایسته ترین تیم برای قهرمانی در این فصل است.

رجبی در خصوص پیش بینی اش از قهرمان لیگ گفت: «از اول لیگ گفته وحالا هم می گویم بهترین تیم برای قهرمانی پرسپولیس است. دفعه قبل که گفتم دوستان از من گله مند شدند اما یادتان باشد همه دوستان عزیز و بسیار خوب من از استقلال به تیم های دیگر رفتند. هر کس را نام ببرید به شما می گویم که یا از استقلال به خارج رفت یا در تیم های دیگر بازی کرد، البته من دوستان خودم را مذمت نمی کنم بلکه می خواهم بگویم اگر حرف تعصب را می زنید من در 28 سالگی که فوتبال را کنار گذاشتم پیراهن هیچ تیم دیگری را نپوشیدم. دوستان ما بعد از آمدن به استقلال یا به باشگاه هایی چون شهباز و کشاورز و سایپا و بانک تجارت و ذوب آهن و پرسپولیس و دارایی رفتند یا در باشگاه های خارجی بازی کردند. فکر کنم تنها قلعه نویی و حاجیلو بودند که بعد از آمدن به استقلال دیگر جایی نرفتند.»

وی افزود: «من به عنوان یک کارشناس فوتبال حق دارم نظر خودم را بگویم، مگر کسی می تواند بگوید از من استقلالی تر است؟ من برای کسانی توضیح می دهم که هوادار استقلال هستند و از من گله می کنند چرا می گویم پرسپولیس قهرمان است. پرسپولیس همین حالا باید قهرمان باشد اما اشتباهات داور و مهم تر از داور اشتباهات خودشان آنها را در شرایط برابر با تیم محبوبم استقلال و تیم استقلال خوزستان قرار داده. اگر آنها این همه پنالتی را مثل یک تیم آماتور خراب نمی کردند و گلرشان آن طور اشتباه نمی کرد الان 10 امتیاز جلوتر از دیگران بودند.»

رجبی ادامه داد: «امروز اعتقاد دارم پرسپولیس اگر در تبریز نبازد و برنده باشد قهرمانی اش در روز آخر قطعی است. یادتان باشد استقلال، تیم من جلوی تراکتور و صبا، باید از دهان شیر امتیاز بگیرد و اعتقاد دارم استقلال خوزستان هم در 2 بازی آخر برابر پدیده و ذوب آهن ببر نیست!»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها