رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 151237

مجلس دهم باید مانند خانه احزاب 3 فراکسیونی شود

ساعت24-
رئیس جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان گفت: مجلس دهم باید مانند خانه احزاب به صورت 3 فراکسیونی تشکیل شود.

4457725_800.jpg
style="text-align: justify;">
قدرتعلی حشمتیان بیان قطعی شدن 3 فراکسیون مجلس اظهار داشت: اطلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم 82 کرسی در مرحله اول و 29 کرسی در مرحله دوم و در مجموع 111 کرسی از 29 کرسی را کسب کردند.

رئیس جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان ایران ادامه داد: اصولگرایان در این انتخابات 101 کرسی از مجموع 290 کرسی را کسب کردند که 80 کرسی آن در مرحله اول و 21 کرسی دیگر در مرحله دوم به دست آمد و کاندیدهای مستقل و اعتدال‌گرا نیز 59 کرسی را در مرحله اول و 19 کرسی را در مرحله دوم کسب نمودند و سومین فراکسیون مجلس را تشکیل دادند.

نایب رئیس خانه احزاب ایران با ابراز امیدواری مبنی بر تشکیل مجلسی به صورت 3 فراکسیونی افزود: امیدوارم مجلس دهم مانند خانه احزاب ایران به صورت 3 فراکسیونی تشکیل شود تا در این مجلس که فراکسیون اصلاح‌طلبان به ریاست محمدرضا عارف، فراکسیون اصولگرایان به ریاست علی لاریجانی و فراکسیون مستقلین و اعتدال‌گرایان به ریاست علی مطهری حضور دارند با تبادل نظر مشکلات داخلی و خارجی را رفع نمایند و اهداف کشور را پیش ببرند.

وی با اشاره به نقش جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان در کشور بیان کرد: دولت و روحانی باید توجه داشته باشند که نمی‌توان نقش مستقلین و اعتدال‌گرایان را نادیده گرفت و پیشنهاد ما به دولت برای ترمیم کابینه استفاده از افراد مستقل و اعتدال‌گرا در دولت برای پیش‌برد اهداف کشور است.

حشمتیان در بخش پایانی سخنانش در پاسخ به سوالی مبنی بر جابه‌جایی خانه احزاب ایران خاطر نشان کرد: بخشی از محل جدید خانه احزاب ایران در اختیار وزارت کشور و بخش دیگری نیز در اختیار خانه احزاب است اما به دلیل مجهز نشدن این مرکز هنوز جلسات خانه احزاب در سالن شهید رجایی وزارت کشور برگزار می‌شود، شهرداری و وزارت کشور متعهد شدند که کل مجموعه را تکمیل نمایند و به زودی به خانه احزاب تحویل دهند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها