رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 135745

بیرانوند باخت

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت حالا مورد غضب طرفداران هر دو تیم استقلال و پرسپولیس قرار دارد.

علیرضا بیرانوند یکی از بهترین و البته پرحاشیه‌ترین بازیکنان دو فصل اخیر بوده است.


وی که عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ برتر چهاردهم را کسب کرد، در ابتدای فصل تا آستانه پوشیدن پیراهن استقلال پیش رفت. وی که از علاقه خود به این استقلال پرده برداشته بود علاقه زیادی برای پیوستن به تیم محبوبش داشت اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس هم به همین خاطر علیه او موضع گرفتند.

دروزاه‌بان تیم فوتبال نفت در چهار هفته ابتدایی فصل جاری تنها یک کلین‌شیت داشت و در هفته پنجم مقابل استقلال، در ترکیب اصلی قرار نگرفت. بیرانوند هم از تمرین با وحید شیخ‌ویسی که جانشین او شده بود، خودداری کرد و البته مورد غضب علیرضا منصوریان قرار گرفت.

پس از مشکلاتی که برای دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس رخ داد، دروازه‌بان 23 ساله نفت تبدیل به گزینه اول این باشگاه برای جانشینی سوشا مکانی تبدیل شد. وی حتی با علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس پای میز مذاکره هم نشست اما مدیرعامل و سرمربی نفت به این جدایی رضایت ندادند.

نکته جالب این بود که بیرانوند استقلالی بودن خود را تکذیب کرد و مدعی شد پیوستنش به پرسپولیس تصمیمی حرفه‌ای است. او با این کار خشم هواداران استقلال را برانگیخت و مورد هجمه آنها قرار گرفت.

این انتقال به سرانجام نرسید و بیرانوند در نفت ماندنی شد تا این‌که در جریان بازی نفت مقابل استقلال، طرفداران تیم آبی‌پوش انواع ناسزاها را علیه دروازه‌بان نفت سر دادند. بیرانوند هم پس از پیروزی تیمش به سبک شادی معروف و جنجالی عربستانی‌ها پس از پیروزی مقابل تیم ملی ایران تحت هدایت علی دایی، توهین‌های استقلالی‌ها را تلافی کرد و در حرکتی عجیب‌تر عدد 6 را به سکوها نشان داد.

به نظر می‌رسد بیرانوند برخلاف صحبت‌هایی که مبنی بر تصمیم حرفه‌ای انجام داده، در اظهارنظرهایش چندان حرفه‌ای عمل نکرده است. اگر حتی افرادی که در کنار بیرانوند حضور داشتند، مشاوره‌های صحیحی به او می‌دادند حالا او از هر دو سمت طرفداران استقلال و پرسپولیس ناسزا نمی‌شنید.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها