رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 116329

مجیدی به استقلال آمد و دایی از پرسپولیس رفت

ساعت 24-در چنین روی فرهاد مجیدی برای چندمین بار به عضویت استقلال در آمد و همچنین علی دایی برای اولین بار از هدایت پرسپولیس کناره‌گیری کرد.

مجیدی
در روزشمار 28 آذر فوتبال ایران در یک دهه گذشته و در سال 91، فرهاد مجیدی که یک سال قبل و در زمان پرویز مظلومی از استقلال جدا شده بود، بار دیگر و در دوران هدایت قلعه‌نویی به استقلال بازگشت و در پایان سال مقام قهرمانی لیگ را با این تیم به دست آورد.

در سال 89 نیز علی دایی در نخستین دوره حضورش تحت عنوان سرمربی و به دنبال شکست سنگین چهار بر یک تیم فوتبال پرسپولیس از صبا از سرمربیگری تیم پرسپولیس استعفا کرد. دایی پس از استعفا گفت: شاید عدم همکاری من بتواند پرسپولیس را از این وضعیت خارج کند. قبول دارم که پرسپولیس بد بازی می‌کند اما بازیکنان من توانمندی‌های زیادی دارند. تصمیمم را گرفته‌ام و از فردا دیگر در کادر فنی پرسپولیس حضور ندارم.

در 28 آذر سال 83، تیم ملی فوتبال ایران و تیم ملی پاناما در ورزشگاه آزادی دیدار دوستانه‌ای برگزار کردند که شاگردان برانکو ایوانکوویچ توانستند با تک گل علی دایی این تیم را شکست دهند.

در 28 آذر 84 نیز فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) رده‌بندی برترین تیم‌های ملی جهان را در ماه دسامبر اعلام کرد و تیم ملی فوتبال ایران با 703 امتیاز در رده‌ی نوزدهم جهان و دوم آسیا قرار گرفت.

در سال 85 ودر چنین روزی، قرعه‌کشی مرحله‌ی پایانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیای 2007 برگزار شد و ایران در گروه C در کنار مالزی، ازبکستان و چین قرار گرفت.

در سال 92 و در چنین روزی در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال در سال 2013 میلادی، تیم ملی ایران با 720 امتیاز همچنان بهترین تیم آسیا شناخته شده و با 720 امتیاز به رده سی و سوم جهان صعود کرد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها